Preînscrieri program Casa Verde 2024
  • Acasă
  • Preînscrieri program Casa Verde 2024

Programul Casa Verde 2024

Investiți în Panouri Fotovoltaice cu Costuri Minimale

Descoperiți tot ce trebuie să știți despre programul Casa Verde și cum puteți transforma locuința dumneavoastră într-o casă verde. Aflați despre toate schimbările și beneficiile recente.
Financial Advisor

Consultanță Gratuită pentru Înscrieri

Profitați de expertiza noastră gratuită pentru a vă înscrie în programul Casa Verde 2024.

Takeover

Finanțare pentru Sisteme Fotovoltaice

Obțineți fonduri substanțiale pentru instalarea de panouri fotovoltaice, reducând costurile inițiale.

Eco House

Independență Energetică

Asigurați-vă independența energetică prin utilizarea energiei solare și reduceți facturile la electricitate.

Warranty

Garanție la Proiect

Beneficiați de garanție pentru proiectele realizate, oferindu-vă siguranță și încredere în investiția dvs.

    Completează formularul pentru preînscrieri

    ⚠️ Veți fi anunțat(ă) cu privire la pașii următori.

    Cine este eligibil?

    Pentru a beneficia de finanțare în cadrul programului Casa Verde, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:


    Pentru a fi eligibil pentru finanțarea programului Casa Verde, trebuie să îndeplinești următoarele criterii:

    • Să fii persoană fizică cu domiciliul în România;
    • Să fii proprietar sau coproprietar al imobilului unde se va implementa proiectul;
    • Să nu ai datorii la bugetul de stat sau bugetele locale, conform legislației în vigoare;
    • Să nu fi încălcat dispozițiile legale privind protecția mediului și să nu susții activități poluante.

    Documentele necesare pentru înscrierea în programul Casa Verde 2023:

    • Actul de identitate al solicitantului (adresa din buletin trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se va implementa proiectul). Viza de flotant nu este acceptată. Schimbarea buletinului durează 10 zile lucrătoare de la depunerea documentelor la Direcția de Evidență a Persoanelor.
    • Extrasul de carte funciară care atestă dreptul de proprietate asupra imobilului (valabil 60 de zile de la emitere).
    • Certificatul de atestare fiscală care confirmă plata taxelor către bugetul de stat, eliberat de Ministerul Finanțelor Publice (valabil 90 de zile de la emitere). Poate fi obținut online de la ANAF www.anaf.ro sau fizic.
    • Certificatul de atestare fiscală care confirmă plata impozitelor și taxelor locale, eliberat de autoritatea publică locală (valabil 30 de zile de la emitere).
    • Dacă adresa din buletin diferă de cea din extrasul de carte funciară, este necesară o adeverință de la primărie care să ateste adresa exactă și să menționeze numărul cărții funciare.
    • Copia cărții funciare colective pentru imobilele tip duplex (obținută fizic de la OCPI).

    În sesiunea Casa Verde 2023, beneficiarii se vor înscrie singuri, nu prin instalator, în aplicația informatică a AFM pentru rezervarea sumelor. Înscrierea se va face pe regiuni, conform unui calendar publicat de AFM.

    Coș de cumpărături

    Nu ai niciun produs în coș.

    X